tirsdag 7. februar 2012

Skal jeg begynne å blogge på nytt igjen?

Jeg har blogget på en annen blogg kjempe lenge, eller jeg blogger der før , ikke nå mer. Hadde ikke tid til å blogge mere når Eyla kom til verden. Ble bare et innlegg her og der. Det kan bli det nå også. Hvem vet? Jeg elsker å skrive, selv om jeg egentlig ikke er noe god til det.

spør jeg meg selv, hva skal denne bloggen handle om?
Skal den handle om kun meg? Om Eyla? Jeg tror heller jeg vil si at den handler om alt. Er vanskelig å legge seg innom en sjanger. Da jeg gikk med Eyla i magen så falt jeg innom gravidblogger, der er jeg ikke lengere. Mammablogger? Blir fort kjedelig det også. Så det vil handle litt om alt.

Skal lære meg litt mere om denne blogspot greia, har bare blogget for blogg.no før. Så vil jeg komme sterkere tilbake her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar