onsdag 8. februar 2012

Jeg gleder meg til mars.

Det er kanskje ikke så stor greie for dere som dette ikke gjelder. Men jeg gleder meg skikkelig mye til 9. mars, 09.30 sitter jeg på flyet på tur til Trondheim, forsåvidt en by jeg aldri har vært i. Da skal jeg på landstreff med 49 andre mødre som fikk baby i august 2010. Dette er jenter jeg har blitt kjent med gjennom et forum, å endelig skal jeg få møte dem ansikt til ansikt. Spennende. Er ikke likt meg i det hele tatt å dra på slike turer der jeg ikke kjenner noen, men denne gangen måtte jeg jo bare ta sjansen.

Kjenner jeg noen i Trondheim kanskje?


Er tre hærlige damer som gjør alt for at vi skal få det bra i Trondheim, det skal de ha MYE skryt for altså, om dere vil lese mer kan dere se litt HER . Dette blir en helg med bare morsomheter.Skal til og med dele hotellrom med ei jeg aldri har møtt før, blir så spennende.

Vet noen av dere snupper leser bloggen min, jeg gleder meg til å møte dere! Blir en hærlig helg!

Tjooohei, vi sees i Trondheim!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar