fredag 10. februar 2012

Da var det helg.

I morgen er helgen over, eller jeg tror det, for jeg har nemlig lørdagsfølelse i dag. Hurra. Det betyr at helgen blir enda lengere for min del, å det sier man ikke nei takk til. Våknet i mårrest med vond hals, vond kropp, vond nese og ører. Var planleggingsdag i bhg i dag så Eyla måtte være hjemme, å det måtte pappan også siden jeg er syk. Føler meg heldigvis litt bedre nå, å i morgen må jeg føle meg enda bedre. Sånn er det bare med den saken altså.

sitter jeg å venter på at man skal få besøk av to kompiser så blir det hamburger og smoothie til kvelds. Har så lyst på godis også til kvelds, men jeg har godtefritt år så det blir en vanskelig lyst å løse.

Her i Tromsø er det IKKE noe pent vær for å si det sånn. Det blåser og det er mildt , jeg vil si nærmere storm, å når det er mildt så er det speilholka. Butikken er rett oppfor her jeg bor så jeg liker ikke å kjøre dit opp, så fant ut vi skulle kle på oss støvler og jakke, så tok vi vogna fatt å vandret opp til butikken. Er sikker på at vi skulle blåse avgårde altså!! Men det gikk bra, Vi kom oss velberga fram og tilbake med varer som vi trengte.

skal jeg legge snuppa for kvelden, ta litt sånn smårydding, så er det full rulle her, neida, skal bare slappe av i sofaen å håpe på formen skal bli bedre.

Ha en flott fredagskveld! :D

2 kommentarer:

  1. Heia Camilla :)
    Så koselig at du blogge igjen! Æ skal følge dæ :)
    -Renate

    SvarSlett
  2. Oi, wow! Visste ikke at du ville begynne å blogge igjen! Så stor lille snuppa har blitt! Helledussan, det e evigheta siden æ har sett bilda av ho. Har jo ikke facebook vet du! Korsen går det med dokker? Blogg videre, æ blir å følge med! :)

    SvarSlett