onsdag 11. april 2012

Slitsomt å være 4 barns mamma!

Haha. Må le av meg selv når jeg ser hva jeg skriver. 4 barns mamma, kommer jeg noen gang til å bli det?
Vet jo at jeg har lyst på flere barn. Men det må vente.

Var ikke det jeg skulle fram til egentlig. Nå har jeg lagt 4 umuliuser i seng. Eyla, Hinkel Pinkel, Hoppsideisi og Kaptein Sabeltann. 3 av 4 sover, er nemlig Eyla som lager leven i huset til siste ende. Kaptein Sabeltann var lett å legge, var bare å skru av filmen. De to andre nevnte er da bamser som er veldig stille av seg, å Eyla må da bare prate seg i søvn der inne.

Så da er det tid for meg å slappe av. Skal vell lage meg noe varmmat og litt kakao, så er det tv kveld. Men nå når jeg er inne på programguiden å ser så er "Beretninger om begynnelser" ferdig. Det går ikke på onsdagene mere. Så da blir det vell kanskje Paradise Hotel og alle de gale Tromsøværringene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar